Create your own banner at mybannermaker.com!

Wednesday 24 October 2012

InTro..Siapa Saya?

Bismillahirrohmanirrahim....
Assalamualaikum w.b.t.... ^_^
Sila jawab salam sebelum meneruskan pembacaan...

ya..betul ini blog baru...
jadi tanpa membuang masa, tenaga, dan fokus marilah saya memulakan sedikit cerita tentang diri ini sebelum berkongsi pelbagai cerita dan info2 semasa yg berguna harapnye..

saya...ye saya...seorang wanita yg telah bergelar istri (masih baru),,,
bekerja dan masih muda sudah tentu...
belum punya cahaya mata insyaAllah akan datang sila doakan...

ok..tu tentang saya..tentang keluarga pula,
saya cuma punya seorang kakak, sudah berkahwin juga...
mak dan abah alhamdulillah masih sihat dan bekerja,
begitu juga dengan keluarga sebelah suami...
mak dan abah pun masih sihat dan kuat,
adik beradik belah suami ade 4 org termasuk beliau,
di mana beliau merupakan anak lelaki tunggal dalam keluarga...
ok...itu serba sedikit tntg saya dan keluarga...

sambil menaip baru perasan yang saya sedang cuba sedaya upaya memaparkan satu lebaran utk tatapan semua dengan menggunakan sepenuhnya bahasa melayu...hehe...(semangat)

dengan rasa berbesar hati saya umumkan bahawasanya...

-----blog nie di"create" oleh suami...
-----bakal diwarnai oleh saya...

hehe...kerana suami punyai kemahiran utk meneroka (daya kreativiti yang tinggi utk menghias blog nie), manakala saya punyai kemahiran utk bercerita...
^_^ hehe...terasa tak mcm saling melengkapi gitu...


**dengan berblog nie dapat mengasah balik bakat2 mengarang yg dah pudar ditelan waktu.






No comments:

Post a Comment