Create your own banner at mybannermaker.com!

Friday 22 February 2013

CeritaTera Hari Jumaat...

Assalamualaikum...w.b.t. ^_^
alhamdulillah masih diberi nafas dan kesempatan untuk meneruskan kehidupan hari ini,
bersama-sama insan2 yang terkasih dan tersayang...

lama dah tak on9 semenjak cuti panjang raye cina (eksyen sungguh)
tambahan dengan kepulangan suami yang jauh dari perantauan... (eksyen lagi) hehe...
ditambah bercuti ke rumah mummy (ibu mertuaku) waaahhh..(eksyen lagi jahhh..)
astaghfirullah halazim.... :) tak la kalian2 semua...
setiap coretan yang berada dalam blog nie adalah utk berkongsi cerita gembira..
yang mungkin mampu buat anda tersenyum atau adakah utk saya sorang yang tersenyum...??
jika itu yang berlaku maka saya minta maaf kepada anda2 semua...

Entry kali nie utk bercerita tentang kisah2 hari jumaat saya.. ^_^
kali nie je ade cerita2 seperti ini...
sebab hari2 jumaat pada bulan Febuari 2013 adalah yang teristimewa... 
dua minggu lepas pada hari jumaat 08/02/2013 saya jemput suami di KL...
minggu lepas pada hari jumaat 15/08/2013 saya dapat menyiapkan suami utk kedua kalinye pergi sembahyang jumaat... :) anda tahu bagaimana perasaannye??
can't wait for another coming jumaat utk berkhidmat sekali lagi...

pasti ada yang macam pelik2 sikit...eh??bukan dah lame menikah awat lah baru 2kali siapkan suami...
yeah...utk yang masih ingat2 lupe...kami duduk berjauhan demi tugasan masing2..
kate orang berkorban sementara utk bahagia masa depan..hikhik..aamiin...mudah2an..
ok...habis explain...

sambung cite...
utk jumaat minggu nie 22/02/2013 saya tiada berada bersama-sama suami...
maka dengan itu terlepaslah peluang saya utk menyiapkan keperluan suami...sangat terkesan sedikit di hati...
namun ape pun saya masih boleh mendoakan keselamatan perjalanannye utk pulang...
moga semuanye mudah dan berjalan lancar...Aamiin...

baru je nak upload gambar suami yang buat hati cair itu ke dalam blog...
namun beliau seperti sudah dapat menghidu niat saya, maka sudah dipadamnya gambar2 itu...
haish....benar2 kenal tentang sikap saya yang satu itu...
takpa...saya akan pakse beliau utk bergambar lagi dengan baju cantik itu..hihi....

saya hanya mengharapkan bahagia yang berpanjangan dan ketabahan yang berterusan dalam mengharungi perjalan hidup berumah tangga hingga ke akhir hayat kami dunia akhirat...Aamiin...
mau segera ada baby...doakan kami ye... ;)


*akan dating bersama suami lagi petang nie... ;)

diakhiri dengan foto yang indah...i love garden... ;)
thanks for reading... 





No comments:

Post a Comment