Create your own banner at mybannermaker.com!

Tuesday 1 January 2013

Hari PertaMa... ^_^

Assalamualaikum....yuhuuu....
hehe...
ape yang anda lakukan pada hari pertama tahun baru 2013???
makan2?picnic?jalan2?shopping2?
ataupun ada yang sedang bekerja seperti saya?
ataupun ada yang sedang tidur seperti suami saya?tidoooo????
haish....ape nak buat semalam beliau kerja so arini off....REST!!!

tadi tersangat la buntu dan kalut kerana buat kerja kelam kelibut,
tp bile dah ngadap blog nie...hehe...
muka ada sinyum maaa...like thiz... ^____________________^*
heh...tu bukan nak kasi org tumpang senyum..takut ade...
ok tukar senyum cam nie... (^_^*) ya...muka yang nie nampak lebih girang...

listing untuk perkara hari nie...
i) keje
ii) coklat...(sgat berkeinginan pagi nie)
iii) kete (need some repair)
iv) hehe...tak lupe birthday my abah yang berada di Palong...happy birthday abah... ;) like he listening or reading thiz je kan....whatever...nak jugak taip..hehe..
v) bil air...bleh je byr lewat skit tapi dah alang2 nak kluar nant kan...lain2 bil??settle already...

apa lagiiii....?
oh yaaa......saya perlukan alas meja untuk meja saya...
tahun baru kan, semangat baru, semua nak baru....
hehe...meja pun nak wajah baru..baru la boleh mendatangkan inspirasi dan mood keje yang baik insyaAllah....

semoga semuanya baik2 belaka dan dipermudahkan..
terutamanya perpindahan suami ke semenanjung...aamiiin... ^_^
sudah lama tak jumpa...menggunung sudah rindunye...
hehe....oh ye....belum cite lagi misi tahun nie kan?
next entry la ye....dah berjeler sgat entry yang nie...karang pengsan pulak nak meneruskan pembacaan..

PENGUMUM!!!!
hari nie saya g keje pakai baju hijau daun pisang jalur....WHO CARES???
suke ati la...nak membina semangat nie...hehe..

saya akhiri dengan ucapan selamat bercuti dan selmat memulakan persekolah bagi adik2 sekalian...
fokus pada setiap yang anda lakukan...dan selamat berjaya.. ;)








No comments:

Post a Comment