Create your own banner at mybannermaker.com!

Monday 31 December 2012

PenghaBisan Waktu....

Assalamualaikum w.b.t..... ^_^
apa khabar orang kampung lama sudah tak update cerita...
minta2 semuanya di dalam sihat sejahtera.. ;)
hehe....dapat cam lagu ini???
musti la dapat kan....kan famous amos...

memandangkan hari ini 31 Dsember 2012....
ape anda nak buat...?
saya?hehe...tahun lepas saya tunangan orang, tahun ini saya istri seseorang...
eh...gedik...
sila maafkan saya...
esok ade yang cuti dan ada yang tak dapat cuti umum sepertimana saya..
ye la...kena kerja...
biasanye bila mula je awal tahun makanya berlambak2-lambak la report yang bakal disunsun atur untuk dihantar pada pihak2 tertentu...
senang kate Januari menjadi bulan yang "SUPER BUZY"..
hehe...sebab tu la saya update hari nie...
kerana esok sudah bermulanya hari2 yang bakal mencabar minda...
apa pun


*welcome 2013*
 
 
misi saya........akan diberitahu pada sesi yang lain...daaaaaa....~~~~ ^_^
 


No comments:

Post a Comment